پیام اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزدبه مناسبت هفتم تیر

یزدفردا:اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش به ویژه شهیدان پاکنژاد از آحاد مردم یزد برای شرکت در مجالس بزرگداشت یاد و خاطره این شهیدان دعوت کرد.

درپیام اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزد آمده است: هفتم تیر یادآور یاد و خاطره سید شهیدان انقلاب اسلامی، شهید مظلوم ‌آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از بهترین همسنگران وی و همفکران حضرت امام خمینی )ره) است که در اوج قساوت و با ترور منافقین کوردل در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

فاجعه غم انگيز هفتم تير ماه كه شهادت جمعی از نيروهاي متعهد، مومن و فداكار انقلاب و طيف برجسته‌اي از نخبگان، شخصيت‌ها و سرمايه‌هاي انساني كارآمد و مؤثر كشور را به دنبال داشت از وقايع عبرت آموزي است که نشان از حاصل توطئه‌ مشترك و ائتلاف جريان‌هاي انحرافي و التقاطي و خط نفاق و ليبرال داخلي با استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهانخوار و جنايتكار در مقطعي از تاريخ انقلاب بود.

به یاد نمی بریم که فاجعه هفتم تیر به رغم خسارت فراوان و سهمگین که با شهادت نخبگان جامعه داشت، نقش ویژه ای در تداوم انقلاب اسلامی ایفا کرده که از آن به نام انقلاب سوم یاد می شود.

امروز پس از گذشت 30 سال از آن زمان هر چند بهشتی و یارانش در میان امت نیستند، اما ملت و انقلاب تا امروز از باقیات الصالحات آن شهیدان بهره می برندوامروز آشنایی نسل جوان با شخصیتهای علمی، عملی و معنوی بزرگانی چون دکتر بهشتی می تواند این نسل را به راه استمرار انقلاب و تحکیم ارزشها و آرمانهای آن هدایت کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا